Hogyan küldhetem vissza az árut?
Ha a megvásárolt áru nem felel meg az elvárásainak, indoklás nélkül visszaküldheti azt. Erre a megrendelés kézhezvételétől számítva 14 nap áll rendelkezésére.
Hogyan lehet visszaküldeni az árut:
1. Lépés
Töltse ki a lenti űrlapot a rendelésben megadott adatokkal. A helyes kitöltés meggyorsítja a
visszaküldési folyamatot.
2. Lépés
A visszaküldendő termékeket az alábbi módon legyen kedves előkészíteni:
- csomagolja vissza eredeti csomagolásába, majd a dobozokat/csomagokat ragassza le, hogy futárunk biztonsággal el tudja szállítani azt.
- a becsomagolt és leragasztott termékről csatoljon egy fotót az űrlap alján.
Fontos, hogy amennyiben hibás vagy sérült a termék, és ez az oka az elégedetlenségnek, illetve a visszaküldésnek, kérjük, hogy a sérülésről vagy hibáról is legyen szíves fotót készíteni még azelőtt, hogy előkészítené a terméket a visszaszállításhoz.
3. Lépés
A vételár visszatérítéséhez, amennyiben készpénzzel, bankkártyával, vagy átutalásos móddal fizetett,
legyen kedves elküldeni bankszámlaszámát a kedvezményezett teljes nevével. A visszaküldési
folyamat lezárását követően a vételárat néhány munkanapon belül visszautaljuk.
Ha ön online bankkártyával fizetett, a vételárat automatikusan visszatérítjük az online bankkártyás
rendszeren keresztül. Ebben az esetben az összeg megérkezése a visszatérítéstől kezdve 10
munkanapig terjedhet.
Amennyiben ön cég vagy vállalkozás adataira kérte a számlát, a vételárat is a cég vagy az adott
vállalkozás számlaszámára áll módunkban visszautalni.
A visszaküldéssel és garanciával kapcsolatos egyéb információkat megtalálja Általános Szerződési Feltételeinkben.