1. Hogyan adhatok le rendelést?
Először válassza ki webáruházunk kínálatából a megrendelni kívánt terméket, majd kattintson a "Kosárba", majd a "Fizetés" gombra. Adja meg a megrendelő adatait (nevét, szállítási címét, szállítási és fizetési módját és küldje el megrendelését. A megrendelést a leadását követően e-mailben visszaigazoljuk. A megrendelés kiszállítása előtt egy munkanappal telefonon tájékoztatni fogjuk a pontos szállítási időpontról.
10% kedvezmény a személyes átvétel esetén
2. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
Három módon fizethet: átvételkor készpénzzel, vagy átvételkor bankkártyával, illetve online fizetéssel.
3. Részletfizetésre, áruhitelre van lehetőség?
Egyelőre nincs lehetőség.
4. Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Magyarország egész területén ingyenesen szállítjuk házhoz a termékeinket (ameddig futárunk a kisteherautóval el tud jutni).
5. A futár beviszi a bútorokat a lakásba?
További 4500 Ft.-os díj ellenében a futár vállalja a lakásba történő szállítást is (amennyiben ez a megadott szállítási címen lehetséges.)
6. Mennyi időt vesz igénybe a bútorok szállítása?
A szállítási idő a kiválasztott bútortól függ. A termékleírás munkanapokban megadja az előzetes szállítási időt, amely a megrendelés visszaigazolásának napjától számítandó.
7. Össze is szerelik a bútort?
Bútorszerelési szolgáltatást jelenleg sajnos nem kínálunk. Minden termékhez egy egyszerű leírást biztosítunk, amely minden bizonnyal segít a bútor könnyű összeállításában.
8. Mire érdemes még figyelni?
Figyelmesen ellenőrizze a terméket már a rendelés leadása során és átvételekor is, az összeszerelés megkezdése előtt, hogy biztosan a választott terméknek megfelelő paraméterei vannak-e, és hogy a bútor színe és típusa megfelel-e az Ön igényeinek. Ha nem felel meg elvárásainak, akkor díjmentesen visszaküldheti azt bizonyos feltételek mellett a kiszállítástól számított 14 naptári napon belül.
9. Mit jelent a termék 14 naptári napon belül történő visszaküldése?
Amennyiben 2024. március 1-jét követően adta le megrendelését és nem elégedett a kiszállított termékkel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen, hivatkozva a megrendelésben visszaigazolt referenciaszámra: [email protected]A kiszállítástól számítva 14 naptári nap áll rendelkezésére, vagyis ez időn belül tájékoztatnia kell bennünket a visszaküldési igényével kapcsolatban. A visszaküldendő terméket a vásárlónak szükséges precízen visszacsomagolni, hogy elszállítható állapotban legyen. A termék nem lehet összeszerelve, továbbá nem lehetnek rajta használatból eredő nyomok.
10. Mennyi a termékre biztosított garanciális idő?
Minden termékre minimum 24 hónap garanciát vállalunk.
11. Hogyan adhatok le panaszt a kiszállított termékkel kapcsolatban?
Írjon nekünk e-mailt a [email protected] e-mail címre, hivatkozva a megrendelésben visszaigazolt referenciaszámra. Csatoljon képet a termék hibájáról, továbbá jelölje a sérült elem számát a termékhez mellékelt szerelési útmutató alapján. Több információt erről itt talál: https://www.butor-mirjan24.hu/content/172-reklamacio.
12. Hogyan mondhatom le a megrendelést?
A megrendelés visszavonásához kérjük, küldjön egy e-mailt a következő e-mail címre: [email protected], melyben hivatkozik a megrendelésben visszaigazolt referenciaszámra.
13. Van bemutatóterem/bolt, ahol személyesen is meg lehet tekinteni/vásárolni a bútorokat?
Mi egy online bútorbolt vagyunk, ezért sem fizikai üzletünk, sem bemutatótermünk nincs.